ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ
ΒΑΣΕΙ ΔΙΑΤΑΞΗΣ ΣΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ Ο ΕΛΑΧΙΣΤΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΑΝΑ ΤΜΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 15 ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ 5 ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΑ ΑΠΟΜΑΚΡΥΣΜΕΝΩΝ ΠΕΡΙΟΧΩΝ
ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΥΠΟΓΕΝΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΙΤΕ ΕΠΕΙΔΗ ΤΑ ΖΕΥΓΑΡΙΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ ΕΙΤΕ ΑΠΟ ΕΠΙΛΟΓΗ ΛΟΓΩ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΔΥΣΚΟΛΙΩΝ ΑΝΕΡΓΙΑΣ ΚΛΠ
ΕΝΩ ΔΕΝ ΓΕΝΝΙΟΥΝΤΑΙ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΟΙ ΛΑΘΡΑΙΟΙ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
Η ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΠΡΟΒΑΛΛΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΝΟΪΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΤΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΜΑΣΚΑΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ
ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ ΟΥΤΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΑΛΛΑ ΑΠΟΞΕΝΩΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ
Η ΝΟΣΗΡΗ ΣΚΕΨΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΑΡΑΝΟΜΩΝ ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΓΕΝΟΚΤΟΝΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΛΥΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΥΠΟΧΡΕΩΝΟΝΤΑΣ ΤΑ ΝΑ ΣΤΗΝΟΝΤΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΕ ΜΙΑ ΚΑΜΕΡΑ ΜΙΑΣ ΟΘΟΝΗΣ
ΠΩΣ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ ΣΕ ΠΑΡΕΛΑΣΕΙΣ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΩΝ;
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑΣ ΜΑΣ ΝΑ ΠΡΟΒΑΛΛΕΤΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΦΥΣΕΙ ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΟ ΤΡΙΤΟ ΦΥΛΟ
ΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΤΗΣ ΑΠΟΜΑΚΡΥΣΜΕΝΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΠΙΑ ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΑΦΟΥ ΟΛΑ ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ
ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΑΠΟΣΤΑΤΙΚΗ ΣΚΟΤΑΔΙΣΤΙΚΗ ΑΝΤΙΑΞΙΑΚΗ ΣΑΠΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΜΕ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΗ ΠΛΥΣΗ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΜΕ ΠΑΡΑΦΡΑΣΜΕΝΗ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙΩΜΕΝΗ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΜΑΣ
ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΒΡΑΙΟΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟ ΑΦΟΥ ΤΟ ΚΙΣ (ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΙΣΡΑΗΛΙΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ) ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟ ΓΙΑ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ
ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΝΑ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΟΤΙ ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΑΣ ΟΛΥΜΠΙΟΙ ΘΕΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ ΜΑΣ ΗΤΑΝ ΑΙΜΟΜΙΚΤΕΣ
ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ
ΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΤΟΝ ΜΕΓΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ ΩΣ ΣΦΑΓΕΑ ΚΑΙ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟ
ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΜΕ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ
ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΜΑΘΕΙ ΝΑ ΔΟΞΑΖΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΜΑΣ
Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΒΑΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΠΟΛΙΤΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΠΟΛΙΤΕΙΑ
ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΠΟΡΑ ΘΕΙΚΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΥ ΑΒΡΑΑΜ ΚΑΙ ΤΟΥ ΙΣΑΑΚ
ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΔΗΘΕΝ ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΗΘΙΖΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΓΕΝΕΙΣ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ
Ο ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ ΕΧΕΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΜΕ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΗ ΔΙΕΡΓΑΣΙΑ ΤΙΣ ΚΩΔΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ, ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ, ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΤΩΝ ΓΗΡΑΙΩΝ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΙΜΩΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ
Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑ ΑΛΛΑ Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΤΟΥΣ
ΣΗΜΕΡΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΠΑΙΣΧΥΝΤΗ ΟΛΙΓΑΡΧΙΑ ΦΕΟΥΔΑΡΧΙΚΗ ΚΟΜΜΑΤΟΚΡΑΤΙΑ
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΟΜΜΑ ΠΟΥ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΜΕΣΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΕΣ
ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΒΑΣΗ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΜΑΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΓΟΝΟΥΣ ΜΑΣ
ΝΑ ΔΙΔΑΧΘΕΙ ΤΙΣ ΙΕΡΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΜΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ-ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ-ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΝΟΤΕΣ-ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ
ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΤΑ 27 ΣΥΜΒΟΛΑ ΤΗΣ ΑΩ ΓΡΑΦΗΣ ΜΑΣ
ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΘΛΗΜΑΤΑ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΤΙΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ, ΝΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕΙ ΤΟ ΤΑΛΕΝΤΟ ΤΟΥ
ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΦΘΟΝΙΑ ΠΛΟΥΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΜΑΣ
Ο ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΠΟΥ ΔΙΚΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΣΤΗ ΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΕΜΑ
ΟΛΗ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΜΑΣ ΘΑ ΣΤΗΘΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΤΟΥ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ
ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΜΑΣ ΘΑ ΔΙΔΑΣΚΕΤΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΜΑΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΕΚΤΕΛΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΕΛΛΑΝΙΑ ΔΡΩΜΕΝΑ ΜΑΣ ΟΠΩΣ ΤΟ ΔΡΩΜΕΝΟ ΤΗΣ ΕΠΙΤΟΛΗΣ ΤΟΥ ΣΕΙΡΙΟΥ ΠΟΥ ΓΙΑ ΤΟ 2020 ΕΙΝΑΙ ΣΤΙΣ 31/7 ΚΑΙ ΩΡΑ 06:26 ΤΟ ΠΡΩΙ ΜΕ ΣΗΜΕΙΟ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΤΟΝ ΩΡΩΠΟ ΑΤΤΙΚΗΣ ΟΠΟΥ ΤΟ ΥΔΩΡ ΤΩΝ ΘΑΛΑΣΣΩΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ 10 ΛΕΠΤΑ ΥΦΑΛΜΥΡΟ
Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΝΑ ΒΡΕΙ ΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΗ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΣΤΟ ΠΑΡΑΘΑΛΑΣΣΙΟ ΜΕΡΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΒΑΣΕΙ ΣΥΝΤΕΤΑΓΜΕΝΩΝ
Ο ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ ΓΕΙΩΣΕ ΚΑΙ ΧΑΡΑΞΕ ΜΕ ΑΡΕΤΗ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΙΕΡΑ ΕΛΛΑΝΙΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΘΕΛΗΣΗ ΤΟΥ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΗΤΡΑ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ ΜΑΣ ΣΕΙΡΙΟ
ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΝΑ ΕΝΔΩΣΟΥΝ ΣΤΟ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΕΠΙΤΟΛΗΣ ΤΟΥ ΣΕΙΡΙΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΛΑΝΙΑ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ ΜΑΣ
ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΝΤΑΧΘΕΙ ΑΚΟΜΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΓΙΑΤΙ ΟΛΑ ΤΑ ΔΩΡΑ ΔΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΙΣΟΤΗΤΑ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΜΕ ΔΙΚΑΙΟ ΑΡΕΤΗ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΝΑΝ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΦΥΛΑΚΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΒΙΩΝΕΙ ΤΟ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΑΔΙΚΟ ΟΛΩΝ ΜΑΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΦΥΛΑΚΗ
ΝΑ ΣΥΣΤΡΑΤΕΥΘΟΥΝ ΟΛΟΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΝΑ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΟΙ ΕΝΘΥΜΗΣΕΙΣ ΜΑΣ
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΜΗΤΡΑ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ ΜΑΣ ΣΕΙΡΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΤΙΜΗΣΟΥΜΕ
ΝΑ ΕΝΘΥΜΗΘΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΘΕΙΑ ΤΕΚΝΑ ΕΛΛΑΝΙΩΝ ΘΕΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝ ΚΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΟ ΔΙΑΜΑΝΤΙ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΠΟΥ ΤΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΟ ΚΟΣΜΗΜΑ ΤΩΝ ΚΟΣΜΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΜΠΑΝΤΩΝ
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΜΑΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΘΑ ΜΑΘΟΥΝ ΤΙΣ ΜΟΝΑΔΙΚΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΤΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΚΩΔΙΚΟΥΣ ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΧΑΡΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΑΣ
ΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΑΤΩΘΙ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΣΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ 6199/2015 ΣΥΝΕΠΩΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΨΗΦΟΘΗΡΙΑ.
1.0. ΠΑΙΔΕΙΑ
Η Ελλήνων Πολιτεία θεωρεί την παιδεία ως τον κρισιμότερο και πιο νευραλγικό τομέα της κοινωνίας. Το πρόγραμμα είναι να διαθέσει τεράστια κεφάλαια ώστε να δημιουργηθεί η υλικοτεχνική δομή για την άριστη και πλήρη παιδεία των Ελληνόπουλων.
Ο σκοπός της Ελλήνων Πολιτείας είναι η πλήρης και ολοκληρωμένη παιδεία. Το κτίσιμο του πνεύματος και του σώματος είναι υποχρέωση την Πολιτείας η οποία αναλαμβάνει πλήρως ως καθήκον της ενώπιον του Γένους μας.
1.1. Τα σχολεία θα είναι τα εκκολαπτήρια των νέων Ελληνικών Γενεών και θα λειτουργούν για την παραγωγή των νέων πολιτών με τη δόμηση του σώματός τους, της ψυχής τους και του πνεύματος τους ώστε να αξιώνονται για να πάρουν την Ελλήνων Πολιτεία στα χέρια τους.
1.2. Τα σχολεία χωρίς κανένα οικονομικό περιορισμό θα έχουν ότι κάθε σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή απαιτεί για την επίτευξη του σκοπού τους μέχρι θέατρα για παραστάσεις μάθησης όπως μας κληροδότησαν οι προγονοί μας. Αυτό σημαίνει ότι το σχολείο θα ικανοποιεί και θα αναπτύσσει όλη την δημιουργική ικανότητα των Ελληνόπουλων. Εκτός από την παιδεία της πνευματικής μάθησης κάθε σχολείο θα έχει όλες τις υποδομές αθλοπαιδιών σε ατομικά και σε συλλογικά αθλήματα. Οι αθλητικοί σύλλογοι, τα σωματεία κλπ δεν θα έχουν λόγο ύπαρξης στην Ελλήνων Πολιτεία εφόσον θα ενσωματώνονται από λειτουργικής άποψης με τα σχολεία. ε οποιοδήποτε άθλημα έχει ταλέντο, έφεση ή αρέσκεια το Ελληνόπουλο θα έχει την ευκαιρία να την εξασκεί εντός των εγκαταστάσεων του σχολείου του.
1.3. Αυτό βέβαια προϋποθέτει τον πλήρη εξοπλισμό και την απαραίτητη στελέχωση από τους ικανότερους εκπαιδευτές – προπονητές για κάθε συγκεκριμένο άθλημα. Έτσι θα υπάρχει μια ταυτόχρονη παιδεία των Ελληνόπουλων και στο σώμα και στο πνεύμα γιατί και τα δύο πρέπει ταυτόχρονα να γυμνάζονται.
1.4. Επίσης κάθε σχολείο θα περιλαμβάνει τις πιο άρτιες εγκαταστάσεις για την κάλυψη των έμφυτων τάσεων που υπάρχουν στον άνθρωπο για την ανάδειξη της καλαισθησίας με την τέχνη. Κάθε Ελληνόπουλο θα μπορεί να συμμετέχει σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα μάθησης μουσικής, σε οποιοδήποτε μουσικό όργανο αρέσκεται καθώς και φωνητικής έκφρασης.
1.5. Ιδιαίτερη βαρύτητα θα δοθούν για την κάλυψη των καθαρά Ελληνικών τεχνών, έκφρασης της καλαισθησίας όπως θέατρο, ζωγραφική, γλυπτική, αγγειοπλαστική και κάθε μορφή καλλιτεχνίας.
1.6. Το Ελληνόπουλο θα έχει ολοκληρωμένο πρόγραμμα παιδείας μάθησης, εξάσκησης, προετοιμασίας, εκγύμνασης σωματικής-πνευματικής, μόνο εντός του σχολείου .
1.7. ήμερα το εκπαιδευτικό σύστημα του καθεστώτος σκοτώνει την δημιουργική φαντασία, την πραγματική έφεση μάθησης των παιδιών από την πρώτη στιγμή που έρχεται σε επαφή μαζί τους. Σο εκπαιδευτικό καθεστωτικό σύστημα θέλει να καταστρέφει την κριτική ικανότητα και την δημιουργική έφεση με το να εντάσσει όλους τους μαθητές σε ένα πλαίσιο αναπαραγωγής συγγραμμάτων και ιδεών που να μπορεί να καθοδηγεί σκέψη και πράξη σύμφωνα με το σχεδιασμό που κάνουν για να εξυπηρετούνται αλλότρια προς το Έθνος μας συμφέροντα και συγκεκριμένες ομάδες (στοές, μασονικές εταιρείες, μασονικά εκπαιδευτικά συμβούλια, δογματικό ιερατείο κλπ).
1.8. Αυτό επιβάλλει την αλλαγή όλων των συγγραμμάτων που είναι για να εγκλωβίζουν την σκέψη του ανθρώπου σε σκέψεις οι οποίες δεν είναι αληθινές και δεν προάγουν το υπαρκτό και το αληθινό. Η Ελλήνων Πολιτεία θα καθιερώσει μέσα από τις δομές της συγγράμματα τα οποία θα πραγματεύονται μόνο με το πραγματικό και αληθινό της Κοσμοθέασης (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό) και της συμπαντικής θέσης του ανθρώπου που βρίσκεται στον πλανήτη γη. Τα συγγράμματα μας μέσα στα πλαίσια του αληθινού και του υπαρκτού θα είναι απόρροια της Πανάρχαιας Ελληνικής Γραμματείας μας και της ανελιγμένης σύγχρονης γνώσης που προέρχεται από την κυτταρική μας μνήμη.
1.9. Θα ενισχύει η Παιδεία την δημιουργική φαντασία και την κριτική ικανότητα για κρίση γιατί ο αυριανός Πολίτης πρέπει να μετέχει «κρίσεως και αρχής» σε οτιδήποτε υπάρχει ώστε να διακρίνει τι είναι δικό του τι είναι μέσα από την Κοσμοθέαση του και τι όχι (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό).
1.10. Μεγάλη βαρύτητα θα δοθεί στην Σρίτη βαθμίδα Παιδείας όπου θα διδάσκονται με δημιουργική κατεύθυνση, πραγματικές επιστήμες, σε πραγματική βάση.
1.11. Η τρίτη βαθμίδα θα αποτελέσει το όχημα ανάπτυξης κάθε επιμέρους κλάδου ο οποίος θα αφορά τον εκπαιδευτικό, κοινωνικό, παραγωγικό τομέα της Πολιτείας μας. Θα καθιερωθεί η αληθινή θεϊκή μας γλώσσα σε όλες τις βαθμίδες μέσα από τον κλάδο της Φιλολογίας.
1.12. Οι τεχνολογικές σχολές θα αναπτύξουν οτιδήποτε χρειάζεται ο άνθρωπος και αυτό θα είναι μόνο μέσα στην νομοτελειακή θέση του ανθρώπου όπως πραγματικά αληθινά φάρμακα τα οποία δεν θα έχουν μία ένδειξη και πενήντα αντενδείξεις και ούτε θα παράγονται από εταιρείες οι οποίες ενδιαφέρονται μόνο για το κέρδος παρά τις βλάβες και τις συνέπειες που προξενούν, αλλά θα είναι μόνο προς όφελος του ανθρώπου.
1.13. Οτιδήποτε εξελίσσεται στην τρίτη βαθμίδα θα είναι πάντα σε απόλυτη συνεργασία με τον παραγωγικό ιστό της Πολιτείας ώστε κάθε καινοτομία κάθε νεοτερισμός να εφαρμόζεται άμεσα προς όφελος ολόκληρης της κοινωνίας.
1.14. Η Παιδεία στην Ελλήνων Πολιτεία θα είναι το πανίσχυρο εργαλείο για την παραγωγή Ελλήνων Πολιτών με κρίση, επίγνωση και αυτογνωσία έτσι όπως πρέπει να είναι κάθε Έλληνας «Πολίτης».
1.15. Ιδιαίτερη σημασία θα δοθεί στους εκπαιδευτικούς κάθε βαθμίδας. Το λειτούργημα του εκπαιδευτικού στην Ελλήνων Πολιτεία είναι ύψιστο. Οι δάσκαλοι των Ελλήνων οφείλουν να προάγουν μόνο το πραγματικό και αληθινό και με κανένα τρόπο το δογματικό. Η Ελλήνων Πολιτεία για το τεράστιο έργο που θα παρέχουν θα τους τιμά και ηθικά και οικονομικά. Είναι όμως υποχρέωση τους να προάγουν με τον πιο άρτιο και άριστο τρόπο το Ελλάνιο Αξιακό Σύστημα δηλαδή τις Αξίες, τις Αρχές και τους Πολιτειακούς μας νόμους γινόμενοι οι ίδιοι φορείς αυτών. Οφείλουν προτάσσοντας την υποχρέωση έναντι του λειτουργήματος τους να υπερβαίνουν κάθε προσωπική τους ή οικογενειακή τους κατάσταση και να υπηρετούν άριστα την θέση για την οποία τους θεώρησε άξιους και τους έδωσε η Πολιτεία. Η Πολιτεία θα τους επιβραβεύει για τα αποτελέσματα της μετάδοσης του Ελληνικού Αξιακού Συστήματος, των γνώσεων, της κριτικής ικανότητος των εκπαιδευόμενων αλλά θα τους τιμωρεί για κάθε διαστρέβλωση του Αξιακού μας καθώς και κάθε συμπεριφορά τους η οποία προσβάλλει, θίγει, μειώνει την οντολογική θέση κάθε Έλληνα Ιθαγενή εκπαιδευόμενου καθώς και την προσωπικότητά του. Θα τιμωρείται σύμφωνα με τους νόμους της Πολιτείας.
2.0. ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
2.1. Η Ελλήνων Πολιτεία σε όλους τους Δήμους θα προσφέρει Διαρκή Ελληνική Παιδεία.
2.2. Θα κατασκευαστούν χώροι Διδασκαλίας και φιλοξενίας για όλες τις ηλικίες, με εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς με άξονα Διδασκαλίας την Γραμματεία μας και την αναβάθμιση σε κάθε τομέα ενδιαφέροντος των Πολιτών που θα ακολουθούν το πρόγραμμα. Στοίχημα της Πολιτείας είναι η αναβάθμιση ολόκληρης της κοινωνίας εντός του Ελλάνιου Αξιακού συστήματος.
2.3. Θα οργανωθούν ειδικά εκπαιδευτικά προγράμματα για τους Έλληνες όλων των ηλικιών. Θα επιδοτηθεί ένα «τέλος εκπαίδευσης» για κάθε Έλληνα και Ελληνίδα ξεχωριστά, ώστε να παρακολουθούν τις εκπαιδευτικές συνεδρίες και τα προγράμματα ή να οργανώνουν τέτοιες συνεδρίες και προγράμματα για «επανεκπαίδευση και επανακατάρτιση», ούτως ώστε, ο κάθε Έλληνας να ενημερώνεται για τις νέες προοπτικές, τα νέα επαγγέλματα, νέες δεξιοτεχνίες, τέχνες, γινόμενοι όλοι παραγωγικότεροι πολίτες.
ΧΡΗΣΙΜΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ:
1. ΠΡΟΦΙΛ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ: http://www.artemis-sorras.gr
2. ΠΡΟΤΑΣΗ 600 ΔΙΣ: http://600dis.oramaellas.gr
3. ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΔΗΜΩΝ: http://dimoi.oramaellas.gr
4. ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ: http://trapeza-anatolis.oramaellas.gr
5. ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΧΣ: http://txs.oramaellas.gr
=======================
ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΟ ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΤΟΥ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ:https://ypomnima.artemis-sorras.gr/
ΚΑΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΡΟΣΚΑΛΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΜΑΣ
ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΟΥΝ
ΜΑΖΙ
ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ.
ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ ΑΡΣΕΝΙΟΥ ΙΑΤΡΟΣ
ΥΠ.ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΣΤΗΝ Α'ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ/
ΤΗΛ: 6948787560
Ε.ΣΥ.ΕΥΖΩΝΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΤΗΛ:2316019233
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου